donderdag 11 juli 2013

Een vroegertje

Ik mag me morgen om 6.30 melden in het Sint Franciscus, lekker vroeg dus. Ik ben als eerste aan de beurt dus dat is eigenlijk wel heel fijn. En geen last van file onderweg denk ik!

Vandaag maar een beetje aangerommeld, laatste dingetjes in huis gehaald, wasje, stofzuigen, kattenbak en een boel geknuffeld met mijn meisje. Ze heeft het echt zwaar, heeft steeds gehuild en deed haar handen op de oren als iemand me succes wenste. "mam ik wil niet dat je het gaat doen, je bent goed zoals je bent" ach wat een schat. Pat heeft haar zojuist naar oma gebracht en toen ze weg was voelde ik wel dat ik me de afgelopen dagen voor haar echt heel rustig heb gehouden. Dat is ook gelukt maar toen  ik net dus alleen thuis was voelde ik het wel door mijn lijf gaan.

Vandaag moest ik beginnen met de spuitjes tegen trombose, ook maar niet te veel over nagedacht en het viel me erg mee. Heel even een naar gevoel nadat ik het naaldje weer had teruggetrokken. Ik denk dat het de vloeistof was die je voelt vermengen of zoiets.

Ik ben vandaag overspoeld met berichtjes, mail, kaartjes en WhatsApp, echt zo geweldig hoe iedereen met me meeleeft, allemaal superdepuper bedankt daarvoor. Ook mijn lieve buurtjes leven ontzettend mee en wat is het dan heerlijk om ff gewoon te kletsen over niks.

Ik ga zo lekker mijn bedje in, lekker slaappie en dan......
tja en dan.....

XX Shei

1 opmerking:

  1. Vandaag hebben zeker 30 kleine mensjes al héél hard aan je gedacht ;)
    Tegen de tijd dat ik ze morgen zie, ben je al haast klaar! Dat is nog eens lekker om ze te kunnen vertellen!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen