zondag 23 maart 2014

En toen was het zover...

Om 6.00 gingen we de deur uit, raar hoor en zo spannend.
We werden vriendelijk ontvangen in het SFG en ik kreeg een mooi plekje op een tweepersoonskamer bij het raam. Ik mocht me meteen omkleden want om 7.00 gingen ze me wegbrengen. Pat mocht mee tot aan de deur van de voorbereidingsruimte. Een dikke kus en een knuffel en daar ging ik, en daar kwamen ook de tranen. Ik kreeg het Spaans benauwd.

Om 9.50 werd ik wakker van iemand die enorm lag te kreunen, ik bleek het zelf te zijn. Ik kreeg nog wat voor de pijn en heb nog even verder geslapen, denk ik. Om 11.00 ongeveer was ik terug op de kamer en daar kwam ook Pat alweer heel snel. Ik had wel pijn maar het was goed te doen. Ik heb de dag verder slapend, wakker whatsappend en weer verder slapend door gebracht. Om 13.00 kwam Karin nog even om het hoekje kijken en tijdens het bezoekuur kwamen Patrick, Yenna, Ida en tante Wil nog even langs. 's Avonds genoten van een 3-gangendiner al zittend in mijn stoel.

 

 De volgende dag mocht ik rond 16.30 naar huis met een Calium receptje want dat was iets te laag. Verder voelde ik me prima. Ik vond het spannend om naar huis te gaan. Zou het lopen wel lukken, kon ik de trap wel op?

Gelukkig heb ik me daar niet lang druk over kunnen maken, het ging allemaal prima. Het was heerlijk weer en in de tuin op mijn stoeltje met een e-reader en een glas water binnen handbereik heb ik me echt prima vermaakt. Niet in de laatste plaats door de geweldige verzorging aan huis van mijn allerliefste.

Ik had het eigenlijk zelfs wel druk met visite, buurtjes, loopjes en post open maken. Hier de geweldige slinger van kaarten die ik van mijn lieve Blauwe Maantjes kreeg.
De eerste week vloog voorbij. Ik heb de pijnstillers trouw geslikt en na 2 weken kon ik zonder. De tweede week weer voorzichtig gaan fietsen en autorijden. lekker lopen op het strand en af en toe een boodschapje doen. Elke dag ging mijn conditie vooruit en na een week of 4 kon ik best wel weer alles. Het eten ging prima Na 2 weken snakte ik wel naar vast voedsel maar ook dat ging en gaat nog steeds prima. Ik heb gewoon alles geprobeerd en niks viel verkeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten