zondag 23 maart 2014

Hoe gaat het..


Hoe gaat het?
Als ik voor elke keer dat deze vraag me gesteld is in het afgelopen halfjaar een euro had gekregen....nou dan was ik rijk geweest hoor! Iedereen leeft zo enorm mee en wat lief is dat. Toch heb ik heel vaak het gevoel dat ze niet bedoelen "hoe gaat het?" maar "hoeveel ben je al kwijt?" En ik kan het ze niet kwalijk nemen. Dat is toch waarvoor ik het gedaan heb, om kilo's te verliezen. Nou daar komt ie dan.....

Startgewicht 106 in juli 2013













26 juli 2013, 14 dagen na de operatie onder de 100 kilo, 98.9 wat een geweldig gevoel was dat.
23 augustus 2013, 10 kilo kwijt, wat een mijlpaal. Zo trots, het lukt gewoon!
4 oktober 2013, 15 kilo. Ik weeg nu 90 kilo, dat is heel lang gelden.
10 januari 2014, 20 kilo. Natuurlijk gaat het nu wat langzamer dan in het begin maar ik  ben nog steeds heel tevreden.
19 maart 2013, 8 maanden op weg en 25 kilo minder, 81 rond zei de weegschaal vanmorgen.


Soms ben ik  bang dat het niet genoeg is, dan ga ik even spelen op de Iphone en zet ik wat foto's naast elkaar en dan zie ik weer hoe trots ik op mezelf mag zijn. Het is gek dat er dan een foto voor nodig is om me dat gevoel te geven. Mijn hoofd weet nog niet altijd heel goed hoeveel 25 kilo wel niet is, gelukkig zijn er foto's.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten